Jag som meterolog.

Näe jag tror inte det men det är i alla fall vad jag har varit idag. Vi hade vår första nyhetssändning idag och jag var väderlekspresentatör. Första gången gick käpprätt åt helvete på grund av fel kommandon, andra gången gick kalas. Det känns bra att ha provat på det, jag trivs inte speciellt bra framför kameran.

Det blev en väldigt lång dag idag. Jag åkte vid sju och kom hem vid sju. Inte speciellt roligt men så kommer det att se ut två veckor framöver.. Inte speciellt pepp. Men efter den här kursen väntar tidningsredigering och det ser jag fram emot! InDesign är kul och jag behöver definitivt sitta med det mer för att kunna säga att jag behärskar det.

Anyway, det var en liten uppdatering för att visa att jag lever. Vänta er dock ingen vidare bra uppdatering dom två kommande veckorna. Allt blir liksom liggande, åtminstone allt som inte har med skolan att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0