Tigerlily.

Årets första förkylning är här. Jag trodde att jag hade åkt på svinflunsan men det var det icke. Har ingen feber så det kan det ju inte vara eftersom influensans första symtom är plötslig feber. Jag stannade dock hemma från skolan idag för säkerhets skull men imorgon ska jag dit och ta nya tag. Känns okej.

Förövrigt så längtar jag till på fredag för då kommer mami och papi hit och det är Emmabodas höstmarknad. Var dit förra året och det var så mysigt. Tänkte att jag skulle köpa nya blommor som inte är farliga för katterna eftersom dom gillar att tugga på dom. Att ha kattgräs i varje fönster är inte så kul och inte så fint heller för den delen. Katterna kommer nog också tycka om att träffa dem igen. Eller kanske tvärtom, mamma och pappa blir nog superglada av att se dom.

Mamma fyller 52 på fredag med så jag hade tänkt baka en tårta, av något slag. Får se vad jag hittar på :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

du får gratta henne åt mig :) & så ha det så trevligt.

2009-09-08 @ 21:49:08
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0