Kiss me thru the phone

Helt sjukt att jag sitter och lyssnar på Soulja Boy. Haha.

Vädret är helt underbart ute och jag tänkte nu gå ut och ta en liten promenad. Ni som har följt min blogg det senaste året vet att jag hade en viktblogg ett tag där jag med hjälp av den försökte skriva ner allt om min viktnedgång. Det har ju inte gått så jävla bra. Men nu tänkte jag börja igen. Dock utan blogg. Så idag har jag tömt skafferi, kylskåp och frys på alla onyttigheter (glass, kakor, godis, pasta, ris, bröd etc.). Jag vet inte alls hur det kommer att gå men på något sätt ska jag lyckas. 40 kilo, hur svårt kan det vara?

Jag beställde hem en stegräknare nyss, hoppas på att få den i veckan så att jag kan försöka tävla mot mig själv litegrann. Jag ska damma av mina gångstavar också och hopprepet ska fram. Likaså Zumbaprogrammet. Men jag tänker inte pressa mig själv. Jag sätter ingen deadline, inte ännu i alla fall.

Men nu blir det promenad. Man får passa på medan solen tittar fram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0