Kom ihåg att framkalla dina bilder!

Idag när det mesta är digitalt så är det kanske inte så populärt att framkalla sina bilder längre. Men jag vill ändå ta tillfället i akt att rekommendera Fujidirekt.se. En jättebra tjänst för oss som fortfarande tycker om att få sina fotografier på pappersark också. För att sätta in i album eller i en scrapbook. Det är superbilligt och kvaliteten blir jättebra! Till och med vissa cambilder funkar att framkalla :)

Du laddar alltså upp ett webbalbum på deras hemsida och väljer sedan hur många du vill ha och i vilken storlek. När du har tryckt på beställa i kassan så börjar produktionen av dina fotografier på en gång. Jag beställde mina i förrgår och idag låg dom i brevlådan :)

Jag fick hem en leverans idag och gissa vad jag betalade?
80 kronor för 135 färgfotografier. Alltså 59 öre per fotografi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0