Tv-serier är väldigt farligt.

Jag kollade klart hela säsongen av The secret life of the american teenager. Jag tittade i nästan tolv timmar igår.. haha det är helt sjukt men det är verkligen en av de bästa serierna jag någonsin sett. Det finns en andra säsong men jag vet inte om jag vågar titta på den. För första säsongen slutade så bra och jag vet att problemen kommer att dyka upp i andra säsongen, så jag låter nog bli. Istället ska jag titta på första säsongen av Glee när jag har den hemma. Jag har sett några lösa avsnitt på TV och det verkar hur bra som helst. Så jag ger det en chans :)

Eftersom jag har påbörjat "mitt nya" liv för ett par dagar sen så äter jag ju inget socker mer och det har gett sina konsekvenser. Två migrändagar i rad. Igår var för jävlig och idag ville jag mest skjuta mig själv. Så jag gick inte till skolan. Men imorgon ska jag dit, väl förberedd. Vi ska dessutom filma efter skolan. Så imorgon blir en lång dag.

PS. Jag är så himla sugen på fruktsallad.. men jag måste vänta..

Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

Kunde tro det, visst kameror finns det gott om, det handlar bara om några få sekunder så dom är duktiga :p

2010-04-07 @ 16:13:39
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Jonna

Bravo Zandra!! Och du vad är det för serie??

2010-04-07 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0