Det kungliga bröllopet

Aldrig för miljoner trodde jag att jag skulle sitta bänkad framför tvn idag när Victorias och Daniels bröllop livesändes på SVT.. Jag har liksom inte förstått den stora helheten. Likförbannat har jag suttit fastklistrad framför tvn sedan klockan 14 idag och jag måste medge att det är något av det finaste jag har sett.

Klänningarna som alla prinsessor och drottningar och grevinnor och vad nu alla damernas titlar hade var otroligt vackra. När Agnes Carlsson och Björn Schifs sjöng för brudparet var magiskt och för att inte tala om när brudparet sa ja till varandra. Första kyssen i väntan på kortegen, pappa Olles tal, Kungens tal och för att sist men inte minst nämna numera Prins Daniels tal. Till och med mina tårar rann ner för kinderna, vilket kap kronprinsessan har hittat!

"Störst av allt är kärleken". Prins Daniel Westling 19 juni 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0