Kan sommaren inte komma?

Det har varit mulet och regnat hela dagen. I övriga Sverige verkar vädret vara på topp, förutom här i Småland. Därför tar jag nästa vecka mitt pick och pack och drar hem till mamma och pappa. Jag klarade dom sista teoritesterna på trafikskolan idag så i veckan ska jag boka uppkörning och teoriprov. Jag ska ta tag i kurserna imorgon så att jag har ett ordentligt försprång. Jag ska dessutom träna (då jag kände mig helt ur form idag) och jag ska städa lägenheten. Det ser ut som ett bombnedslag. Fick även ett leveransbesked angående min SATC-box som jag så ivrigt väntar på. Den är skickad från lagret och bör anlända inom 1-2 dagar, förhoppningsvis redan imorgon :)

Jag har spenderat på tok för mycket pengar på sistone. SATC-box, två beställningar av kläder för sammanlagt 900, hudvårdsprodukter, mobilt bredband, kurslitteratur, onyttigheter, shoppingrunda på stan, middagar ute, en ny almanacka fastän jag sällan för anteckningar i dom etc.. Vissa saker nyttigare än andra. Men men, sånt är livet. På torsdag trillar ytterligare 8100 kronor in på kontot. Då ska hyra, radiotjänst och resten av räkningarna betalas.

Nu kallar sängen på mig. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0