Waka waka!

Waka Waka med Shakira måste nog vara den ultimata sommarlåten 2010! Dagen börjar gå mot sitt slut fastän jag inte har varit vaken så otroligt länge (vaknade 14.25 fy mig!). Imorgon börjar en ny dag och jag slår mig själv gul och blå om jag sover längre än till 9.30! Ni som läser detta och har mitt mobilnummer, ni kan väl terrorisera mig imorgon? Tack.

Imorgon står det rätt mycket på schemat. Jag ska städa lägenheten, tvätta om det finns någon tvättid ledig, plugga och skriva klart uppgift nummer två i pedagogikkursen och så ska jag faktiskt ta mitt feta arsle ut på en stavgångsrunda. That's about it och det räcker gott och väl för mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0