Journalistik och samhälle

Heter kursen vi har nu och den suger verkligen.. Den är svår och upplägget ser inte ut som tidigare kurser vilket gör det hela lite svårare, lite mer ovant.. Kurslitteraturen är på engelska och man har inte råd att missa något. Det gjorde jag idag och nu ska jag skriva en rapport på 10 sidor om något.. vad får jag väl reda på imorgon. Vår nya föreläsare ska tydligen vara rätt hård. Jag hoppas att det inte stämmer. Jag orkar inte. Nu vill jag avsluta den här terminen. Jag såg också att vi kunde hämta vårt resultat för förra kursen idag. Det lär jag göra imorgon och jag hoppas återigen att jag klarar den. Då behöver denna kurs inte bli så betungande.. Man får släpa en kurs och är det någon kurs jag kan tänkas släpa på är det denna. Nu ska jag läsa Sanningens många nyanser av Behrang Kianzad (vår föreläsare) och den måste vi läsa, pärm till pärm, för att klara kursen.

Känner mig nog lite negativ idag men man får ha såna dagar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0