Svinigt kallt

Jag spenderade fredagen i Kalmar till slut :) Jonna hade ordnat med jätteroliga lekar (norsk karaeoke, wii-tävling, quiz, armbrytning etc) samt goda snittar och Jonathan (hennes pojkvän) hade gjort en supergod tårta! Så gårdagskvällen blev superlyckad! Jag sov hemma hos Johanna och åkte hem med tåget vid nio imorse.

Idag har jag dock inte varit lika pigg. Kom hem vid tio ungefär och deckade i sängen. Jag frös, huttrade och frossade och när klockan var runt tre så kände jag att det var dags att gå upp.. Denna feberfrossa beror nog på att hälften av gänget igår var sjuka. Det känns dock bättre nu. Jag ska bädda ner mig i soffan och titta på någon film tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack för att du komma och gjorde mitt kalas ännu lite roligare =)

2010-05-10 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0