The end is over

Vår föreläsare må vara hård men han föreläser på ett väldigt intressant sätt. Han skapar diskussion i klassen vilket jag tycker om. Det som skrämmer mig är att majoriteten i klassen inte vet att rasismen är större i Sverige än vad man tror.. Sverige är inte fläckfritt, no way. Utöver det så är Jonna min ängel idag. Jag nämnde ju den där 10 sidor långa rapporten jag skulle få skriva för att jag inte varit närvarande igår. Well, Jonna bockade av mig på närvarolistan och jag slapp. Tack!

Jag fixade även ett VG på tentan i ekonomijournalistik. Chockad men glad :) Nu ska jag ögna igenom en av böckerna och sätta mig in lite i den och sedan blir det middag och lite serietittande. The Vampire Diaries var ingen besvikelse om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0