You're having my baby

I can see it, your face is glowing.
I can see it your eyes, I'm happy you know it.


Ja kan ni tänka er? Det har hänt mycket. Eller egentligen ingenting. Jag och Daniel är lyckliga och om åtta månader blir vi tre. Vi har hittat en jättefin lägenhet i Borlänge och så den här terminen är slut flyttar jag upp till Dalarna.. Ja. det har alltså inte varit så dåligt mellan oss som alla trott, vi har bara tagit en liten paus. Båda är rätt chockade så att säga, det är mycket att smälta. Nu är det ju inte riktigt så. Långt ifrån. Han dumpade mig och här står jag ensam, utan en bulle i ugnen. Så don't worry.. Men för en sekund sedan så önskade jag nästan att det var sant. VARFÖR, VARFÖR? Får man såna sjuka tankar emellanåt? Jag fattar inte.. Jag är bara 20 år. Haha.

Kommentarer
Postat av: linnea

SNygg blogg du har! :)

2010-05-16 @ 20:42:16
URL: http://toutsdlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0