Happy new year.

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Jag fyllde arton, såg Jason Mraz live m.m.

Vilka länder besökte du?
Skåne ;) höhö. Annars inget.

Vilket datum från 2007 kommer du att minnas, och varför? 
25/1 - Jag och Rickard blev tillsammans. Det var början på den bästa tiden ever.
11/8 - Då träffade jag världens bästa Josephine för första gången på riktigt.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007? 
Dj Rabaan - Anima Libera.
Brad Paisley - Find Yourself.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var hos Rickard nere i Kalmar.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart? 
Att slippa förlora den mest älskade i mitt liv typ..

Hur höll du dig från att bli galen?
Stödet från vännerna.

Vem var den bästa nya personen du träffat?
Josephine, hon är inte ny - men vi träffades för första gången i år :)

Uppnådde du det du tänkt dig under 2007?
Ptja, inte fullt ut kanske. Hade det blivit som jag velat hade jag inte varit singel.

Förhoppningar inför 2008?
Att jag blir antagen på HIK, att flytten blir av och att studenten blir finemang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0