I'm going home.

Nu sitter jag nere i stugan, jag ska snart basta.

Idag har vi gjort mycket. Vi har köpt ny bil och julhandlat. Vi har dessutom installerat internet här nere i stugan så nu kan jag vara en nörd här nere med om jag vill. Känner inte för det just nu, men jag tänkte ge er en mindre uppdatering så att ni vet att jag lever ^^ Hemresan var en katastrof. Tåget som skulle gå 11.26 avgick 12.05 och jag var hemma över en timme sent, som om någon inte vill att jag ska komma hem hit. Men efter många tekniska fel och tågmöten så var jag äntligen framme. Nu ska jag titta på tv en liten stund och sen basta. Imorgon ska vi köpa julgran och baka litegrann, vi åker kanske till mina gudföräldrar en sväng också. Det återstår att se! Jag nås på mobilen om det skulle vara något, vilket det säkert inte är, men i alla fall. Ciao!

Josephine - finaste vännen, jag lovar <3


Jag drömmer om dig var natt. Bra drömmar, ibland dåliga. Det tär på mig. Jag kommer nog aldrig att fatta att det är slut på riktigt. Det känns så overkligt och jag vill inte ta in det i min lilla simpla men ack så komplicerade hjärna. Förlåt om jag är jobbig på något vis, förlåt. Var minut, vill jag bara smsa och säga hur jag känner. Men det går inte och det är svårt att förstå och ännu svårare att acceptera.

Kommentarer
Postat av: josephine

& ja är din

2007-12-21 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0