En intressant lista.

Vad blir ditt namn baklänges? Ardnaz
Har du gjort en snöängel i år? Nej, det finns ingen snö just nu.
Hur lång tid är det längsta du har legat på ett sjukhus? Ca en vecka tror jag?

Platt eller lockigt hår?
Jag har lockigt, men jag plattar det emellanåt ^^
Är du kär i någon?
Jättekär <3
Vad gör du när det regnar? Sitter inne och glor på film typ.

Har en dröm gått i uppfyllelse? Inte vad jag minns i alla fall.
Vad har du för startsida på internet? Google.se

Vem ringde du senast? Rickard <3
Tycker du sengångare är söta? Ohja, skitsöta!
Har du haft vattkoppor? Yes, det är inte kul!

Har du någon gång testat karate?
Nej det har jag inte.
Vilken mobilsignal? Timbaland - The Way I Are.
Minimorötter eller Pommes Frites? Pommes såklart, men morötter är också gott!
Första sporten du gick på? Handboll.

Vad längtar du till mest just nu? Min födelsedag :D
Hur gammal har du tänkt att bli? typ 70-80 kanske.
När åt du senast en fiskbulle? Det har jag aldrig ätit.
Kan du gå ner i spagat?
Verkligen inte.
 
Höga eller låga strumpor?
Både och.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
HIV
Har du varit kär i en kändis? Jag var kär i Kevin i Backstreet Boys när jag var mindre.
  
Läser du på baksidan av mjölpaketen?
Ibland.
Röd,Grön,Blå eller Gul mjölk? Blå och gul.
Vad har du för färg på ditt påslakan? Typ gult.
Vad ska du döpa dina barn till? Rebecka och Johannes eller Joakim.

Sommar eller Snö? Sommar såklart, men hösten är fin också.
Bikini eller Baddräkt?
Bikini.
Snyggaste läraren? Blixten.
Är du mörkrädd? Nej.
Har du någon gång haft på dej kallingar?
Ja, sidenkallingar har jag sovit i.

Riktig gran eller plastgran? En riktigt såklart, annars kan det kvitta!
Tänt eller släck när du ska sova? Släckt, kolsvart.
Godaste drickan till frukost?
Apelsinjos.
Vem kramade du senast?
Rickard <3

Älskar du att sjunga?
Japp, men jag är inte särskilt bra på det.
Vill du bli president? Nej.
Har du spelat kille i en teater?
Nej.

Duscha eller bada? Både och :)
Kan du ditt mobilnr utantill? Ska man kunna det? :O Duh, självklart.
Har du tråkigt? Nej.
Har du gråtit i skolan någon gång?
Ja det har jag gjort.
Stockholm city,metro eller .SE?
Metro.

Hur tar du dej till skolan? Med buss.
Sjunger du på toan?
Nej.
Vilken färg har din jacka?
Svart.
Använder du långkallingar? Ja om det är riktigt kallt.

Är du höjdrädd?
Litegrann.
Vad vare senaste som fick dej att skratta? Ebba.
Vad ska du göra nu? Fortsätta svara på dessa frågor och sedan gå till affären.

Hur känner du dig nu:
Pigg och kreativ!
Kan du laga mat: Självklar :)
Vad pluggar du: Textkommunikation tredje året på NTI-gymnasiet.

Vad tycker du om fötter: Dom är inte så sexiga.
Snarkar du: Säkert ibland.
Är du aktiv i skolan: Ja.
Lesbisk: Nej.

Ditt namn: Zandra Hannele Pfäffli
Längd: 169 cm
Spelar då något instrument: Jag har gjort.
Vem vet mest om dig: Rickard, Josephine, Mamma.

Vad vill du ha just nu: Rickard och choklad.
Vilka sjukdomar har du:
Inget vad jag vet.
Fobier: Sjukdomar, åska och myror.

Känner du en snygg kille: Självklart! My boyfriend is hot!
Har du körkort: Nej.
Åsikt om jultomten: Han finns inte.

Vill du gifta dig: Ja det vill jag.
Din hårfärg och frisyr: Mörkbrun, lockigt.
Skolväska just nu: Laptopväskan eller min bruna.

Har du glasögon: Nej, men jag ska skaffa.
Hur ser din plånbok ut: Svart, stor.
FavoritTV-program: Grey's Anatomy, Kyle XY.
När ska du festa nästa gång: Inte den blekaste faktiskt.

Vad köpte du senast:
Lunch.
Hur mycket pengar har du: Typ 600kr
Hur svarar du i telefonen hemma: Zandra
Senast kramat: Rickard <3
Ögonfärg: Blåa.

Kroppsform:
Typ ganska rund faktiskt.
Kall favoritdricka:
Jos.
Varm favoritdricka: Te.
Alkoholhaltig favoritdricka:  Cider.
Säger ofta:
Typ bah, liksom.

Saknar du någon: Ja, Rickard <3
Du fikade senast:
Igår.
Senast sedda film:
Tarzan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0