Bloggens första lista.

INLEDANDE:

Namn: Zandra.
Bor: Falun.
Födelsedag: 16 November 1989.
Syskon: En halvsyster - Johanna.
Hårfärg: Brunt, just nu.
Ögon: Blåa.
Skostorlek: 39/40.

MOTSATTA KÖNET:


Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jag älskar Rickard.
Gillar någon annan från det motsatta könet dig: Ja.
Vad tittar du på hos en man: Jag behöver inte titta efter män, jag har Rickard.

ANTINGEN ELLER:

Kallt eller varmt: Kallt.
Blått eller rött: Rött.
Regn eller snö: Regn.
Ge eller få: Både och faktiskt.
Ull eller bomull: Bomull.
Rosor eller tulpaner: Rosor.
Historia eller vetenskap: Vetenskap.
Matte eller engelska: Engelska.

INOM DE SENASTE 48 TIMMAR:


Har du haft ett seriöst samtal: Ja.
Kramat någon: Nej.
Blivit osams med föräldrar: Nej.
Bråkat med en kompis: Ja.

GILLAR DU ATT:

Ge kramar: Ja.
Ge massage: Ja.
Gå promenader i regnet: Njae, tror inte det.
Tugga tuggumi om ja, vilken sort: Extra.

FAVORITER:

Färg: Svart.
Mat: Kyckling.
Killnamn: Johannes/Melvin.
Tjejnamn: Molly/Rebecka/Tea/Maja (det finns så många söta!)
Ämne i skolan: Textkommunikation.
Klädesplagg i sommar: Shorts.
Sport: Friidrott.
Musik: Allt möjligt.
Fras/mening/uttryck: "Och vi bah.."
Program på tv: Grey's Anatomy, Kyle XY, Top Model m.m.
Film: Piratesfilmerna, Dragonheart, Dungeons&Dragons m.fl.
Resturang: Hjorten (I Gränna).
Låt: Just nu - Jack's Mannequin - Dark Blue.
Artist/grupp: Just nu - Coldplay.
Godis: Choklad <3
Cd: Nej.

HAR DU NÅGONSIN:

Hoppat bungee jump: Nej.
Fått dig själv att kräkas: Nej.
Naken badat: Ja.
Varit kär: Jag är kär :*
Börjat gråta för att få som du vill: Nej, tror inte det? ;O
Blivit kysst: Ja.
Ätit sushi: Ja.
Stått på scen: Ja.
Blivit dumpad: Ja.
Klättrat i berg: Ja.

EXTRA GREJER:

Vad använder du för schampoo: Just nu äre Sunsilk.
Vad är du mest rädd för: Åska, myror och HIV.
Vad lyssnar du på just nu: Coheed & Cambria.
Vilken bil vill du ha: En Jaguar <3
Vem fick du senast sms av: Rickard.
Var vill du gifta dig: Skottland!

ÖVRIGT:


Vad gjorde du förra sommaren: Då gjorde jag allt möjligt.
Vad gör dig riktigt förbannad: Rätt mycket tror jag.
Bäst i Parlamentet: Henrik Hjelt.
Svär du för mycket: Njae, lagom mycket.
Vilken färg är det på dina byxor: Gråa.
Vilken färg är det på dina boxershorts: Jag har trosor ju ;<
Vad är det sista du sa: Det minns jag inte ;O
Vad är det bredvid dig just nu: Min laptopväska.
Vad är det senaste du åt: Pommes >_<
Hur är vädret nu: Uppehåll.
Vad gjorde du igår natt: Jag sov ^^
Vem pratade du senast med i telefon: Mamma.
Vad gör dig glad: Min pojkvän, musik och vänner.
Vart vill du åka: Utomlands.
Vill du ha barn: Ja.
Hur mycket är klockan just nu: 19.26
Vad ska du göra nu: Fortsätta svara på detta.

SLUTFRÅGOR:


Pizza eller choklad: Choklad.
Guld eller silver: Silver.
Vilken film såg du senast på bio: "Allt om min buske".
Vad har du gjort idag: Varit på studiebesök.
Vart då: På Falu Kuriren.
Dagens köp: Onyttigheter.
Säg tre ord som avslutar det här: Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0