I know people change.

Det har varit en bra dag i skolan idag. En väldigt bra dag faktiskt. Vi har inte gjort något speciellt. Men det sägs ju att det är det där lilla som räknas. Vi har haft religion idag, vi tittade på film. Vi har haft historia idag, vi tittade på film. Vi tittade på 300. Ni vet filmen om spartaner och perser, inga kända skådespelare och allting är inspelat i en stor lagerlokal, bakgrunderna är animerade och allting går i sephia och rött. Trots allt detta så tycker jag väldigt mycket om filmen och jag kan knappt vänta tills vi får se slutet imorgon. Den filmen måste jag ha!

Var även en sväng ner på stan med Linda idag. Vi var på Din Sko och H&M. Skorna jag vill ha finns fortfarande kvar och har jag tur finns dom kvar om två veckor när mamma och pappa kommer upp på besök. Sedan hittade jag en hur snygg jacka som helst på H&M, en kappliknande jacka med skitsnygg krage, men den föll när den inte hade några fickor, sad but true. Så jag får kolla vidare efter den perfekta vinterjackan.

Idag fick jag även träffa den omtalade Tommy. Carros pojkvän för er som inte vet det. Det var kul! Nu ska jag städa i ordning lite här, börjar bli trött på oredan som bara växer sig större dag för dag. Efter det ska jag nog finslipa mitt reportage lite, har inte fått någon respons av Peter ännu men förhoppningsvis får jag det senare idag. Annars får jag fixa med det imorgon. Då ska designen fixas. Det enda som är negativt är att jag inte har något kort på Malin & Tilda tillsammans, men det får gå ändå antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0