The night comes falling.

Jag sitter och kollar på Fråga Olle. Jag börjar känna mig rätt seg och ska snart gå och lägga mig. Det blev ingen finslipning på reportaget idag, det får bli imorgon istället. Jag är för trött och jag känner mig ändå tillräckligt nöjd med den att jag inte behöver ha någon ångest över den. Så det känns bra. Det ska bli skönt att lägga sig under täcket, men min älskling saknas där. Värmekudden får duga. Den värmer, när han inte är hos mig.

Jag har förövrigt hittat världens bästa födelsedagspresent till Rickard, bättre kommer jag inte att hitta :) Jag hoppas att han blir lika glad, men det tror jag. Men sen är det ändå tanken som räknas i slutändan. Nighty Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0