Up through the ashes.

Det här är nog den värsta kvällen i mitt liv på väldigt väldigt länge. Och ska jag vara ärlig vet jag inte vad som kommer att hända framöver. Det har varit så jobbigt, för oss båda. Vi har sagt och gjort saker vi inte velat (fast jag ska nog bara prata för mig själv). Jag har sagt och gjort saker jag inte velat från början. Men jag kan inte göra någonting ogjort. Jag älskar honom, jag älskar honom till döds det gör jag verkligen. Och jag vill ingenting annat än att detta ska lösa sig, att vi ska få det bra ihop - tillsammans. Jag har aldrig varit perfekt och jag ber inte dig vara perfekt heller. Ingen människa kan någonsin vara perfekt helt och hållet. Men du är perfekt för mig. Du är allt jag vill ha och trots alla besvär och trots alla missförstånd och gräl så är du det bästa som hänt mig och jag vill inte förlora dig mot någonting annat i världen.

Jag vill också passa på att tacka Carro. För att du alltid stöttar mig, no matter what. Till skillnad från alla andra vänner så känner jag att du finns för mig när det verkligen gäller också. Du orkar, du vill och du kan. Tack så mycket!

"I will always be with you
I'm the anchor of your sorrow
There's no end to what I'll do
Cause I love you, I love you to death"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0