Jag säger så som alla andra..

Är hösten verkligen redan på väg?

I förrgår var det nästan 30 grader varmt och solen brände på ryggen. Nu är det storm, det spöregnar och det är inte mer än 15 grader utanför dörren.. Jag hoppas verkligen inte detta väder är här för att stanna, jag har fortfarande en månad kvar av min "semester" och jag vill kunna njuta så gott som det går. Visst.. På Ullared spelar vädret ingen roll (det är dock inte roligt att köra i skitväder) och när vi renoverar lägenheten är det bara skönt om det inte är så jävla varmt (man blir varm nog ändå). Men alla andra dagar, då får det gärna vara sol tycker jag.. Nu ska jag lägga in alla tusen bilder på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0