Where are you gonna sleep tonight?

En ny dag, torsdag för att vara mer exakt. Jag har inte gjort någonting vettigt alls under de timmarna jag har varit vaken. Jag pillade ihop en bloggdesign, jag har ätit varma mackor med skinka och bearnaisesås och senare idag (när pappa har fått nog av idrotten på tv) så ska vi åka in till Vadstena en sväng, jag ska köpa müsli bland annat. Jag kan inte äta "ren" yoghurt, jag måste ha müsli eller allbran-flingor till, eller frukt. Annars går det bara inte :P Imorgon åker vi förmodligen till Emmaboda igen, så räkna med en rätt inaktiv helg.

Vad pysslar ni med idag?

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Jo det har det rätt i, men att verkligen lida av skolan, lida av den så att det verkligen är en pina att gå upp varje morgon gör att det är jobbigt att dra sig upp och sätta sig på bussen klockan 7 på morgonen och åka 5 mil dit, för att sen gå i skolan några timmar och sen hemm igen. Skolan får mig att må dåligt, på många sätt och jag vet inte varför. Men skolan har gjort illa mig i flera år tillbaka.

Det är vännerna som gör att jag går kvar än idag, annars hade jag nog inte ens klarat tvåan. Jag försöker så gott jag kan :)

2008-08-21 @ 14:41:54
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Tack för att du bryr dig, det värmer!

Jag ska göra så gott jag kan, och vet att Ulrika lyssnar om det är något jag har svårt med.

Allt löser sig i guess allt eftersom.

Lycka till med allting på högskolan! :)

2008-08-21 @ 14:56:24
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Jag ska göra så gott jag kan för att klara det här.



tack <3

2008-08-21 @ 15:03:52
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0