Dark Angel.

Blir att se ett par avsnitt av Dark Angel (Jessica Alba är så snygg i den serien!) och äta några knäckemackor med ost och aromat. Sedan ska jag krypa ner under täcket och plugga lite innan jag somnar. Ska upp relativt tidigt imorgon.

Imorgon ska jag åka in till Kalmar och lämna in min och Emelies korrigerade intervjuer och efter det så ska jag åka till Maria och spendera natten där. Linn och Patrik dyker också upp under dagen och vi ska baka lussekatter och äta god middag. Ser kanske på idolfinalen också och om inte, så är det bäst för svenska folket att de röstar som galningar på Kevin!

Uppdaterar jag inte imorgon bitti så hörs vi på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0