I fönstren lyser ljusen så klara.

Är hemma hos mamma och pappa nu. Det har jag varit sen i torsdags och som ni kan se så har jag inte orkat uppdatera. Jag har helt enkelt inte orkat ta upp datorn ur väskan förrän nu. Det kom nämligen inget bra på tv för ögonblicket. Känns i alla fall riktigt skönt att vara hemma igen. Jag har tittat på mycket film och ätit god mat. Låtit mamma ta hand om allt helt enkelt ;)

Imorgon ska jag in till motala och besöka optikern. Sedan ska jag och mamma gå på stan och försöka hitta en sista julklapp till pappa. Jag funderar starkt på en dassbok, men vi får se. Jag kanske hittar någonting bättre. Sen på tisdag måste jag börja med filmanalysen och på onsdag är det julafton :) äntligen! Längtar dock mer till den 26e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0