Tenta på lucia.

Tenta på Lucia, grymt bra datum och lägga en tenta på.. not. Har åtminstone pluggat lite nu. Skrev en gammal tenta i samma kurs och fick rätt bra på den. Har dock fortfarande ingen aning om vad en abstraktionsstege är för något? Kunde inte hitta det i böckerna heller.. så det suger. Förhoppningsvis slipper jag den frågan på lördag.

Nu ska jag titta på film tror jag. Känns som att klockan är jättemycket men egentligen är den bara halv åtta. Varför känns det så ibland? Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu fastän jag sovit i över elva timmar i natt. Haha. Ska nog laga något gott att äta.. Toasten var inte så goda som jag hade hoppats så jag åt dem inte.

Kommentarer
Postat av: Ida

Abstraktionsstegen står förklarat på sidan 31 i Britt Hultén, du kommer inte att glömma det när du väl läst det en gång :P

Snygg design på bloggen också förresten :)

2008-12-12 @ 14:13:19
URL: http://idarebecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0