Ännu en värdelös dag i mitt liv?

Har precis vaknat och jag kan lova att jag är grymt trött också. Jag sover bra om nätterna men det känns som om jag får för lite sömn (även fast jag inte får det). Det känns mysko i alla fall. Ska klä på mig och fixa lite, sen ska jag äta frukost och gå till tidningen. Kommer nog inte finnas så mycket att göra där idag heller dock, nu när servern är nere o.s.v. Men vem vet, någonting kanske dyker upp. Man vet aldrig och man ska aldrig säga hej förrän man kommit över bäcken, right? På återseende.

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja, jag vet att det låter konstigt men det är faktiskt gott! ^^ Keso + banan är mums.
Jobbar du på tidning? Gud vad kul!

2008-01-17 @ 09:52:30
URL: http://dagensmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0