Du är vad du äter.

Har säsongstart idag!

Annars då? Jo jag sitter och funderar på vad jag ska äta idag och vart någonstans. Det finns så många bra ställen här i Kalmar att man alltid har lika svårt att välja, haha :) Funderar på bakpotatis eller pizza? Jag har varit sugen på pizza jag vet inte hur länge, men bakpotatis skulle inte sitta fel det heller, det åt jag visserligen förra veckan tror jag att det var, men ändå. Ptja, vilket dilemma. Vi får helt enkelt se vad jag är sugen på när jag kommer in till stan :)

Kommentarer
Postat av: Anna Olsson

programmet har faktiskt bytt namn, och heter nu DU ÄR VAD DU ÄTER :)

2008-01-31 @ 16:05:46
URL: http://akolan90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0