En stor fet klump i magen.

Nu kan jag inte koncentrera mig alls längre. Det enda jag sitter och tänker på att jag som 18åring kommer att få betalningsanmärkningar redan nu och att jag aldrig kommer få ta lån etc. om jag någonsin skulle behöva det. Jag sitter och uppdaterar min inkorg på hotmail om och om igen - inget svar från CDON. Det är löjligt hur enstaka hundra kronor kan få en att må så pass dåligt. Det var ju inte meningen att det skulle bli så ju. Det var ju inte meningen, jag slarvade, visst. Men det var ändå inte meningen. Gah, nu är den här dagen förstörd totalt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tror att du kan slappna av, om jag inte har förstått det helt fel ( har jobbat lite med att skicka ut fakturor till kunder) så är det först en påminnelse som skickas ut en vecka (oftast) efter sista betalningsdagen och betalar man inte då så skickas den till inkasso - där det genast blir ett par hundralappar dyrare och därefter så går det vidare och kan leda till betalningsanmärkning. Hoppas att det lugnade dig lite i alla fall :)

2008-01-17 @ 15:11:30
URL: http://mrantala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0