Hemma igen.

Usch det känns så fel att säga hemma, när jag verkligen inte trivs i den här lägenheten. Men under dessa tre veckor är det ju faktiskt mitt hem, temporärt i alla fall. Anyways.. Köpte hem kycklingfilé, creme fraiche och dragon. Tänkte laga det, men han är inte så pigg. Han har legat och sovit hela dagen och när jag kom hem vaknade han och började tycka synd om sig själv. Liksom, att han mår som han gör är ju faktiskt självförvållat, han får skylla sig själv, så jävla mycket.

Apråpå något helt annat. Jag drömde inatt, för första gången sen uppbrottet med Rickard. En bra dröm. Den har verkligen hållit mig varm hela dagen :) Jag hoppas att jag fortsätter drömma bra drömmar istället för mardrömmar. Jaja, nu ska jag ringa mamma. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Är jag dum om jag inte fattar vem "han" är? HAN är inte så pigg på det, HAN har legat och sovit hela dagen.. vemvemvem? ;)

2008-01-22 @ 17:54:37
URL: http://jcb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0