I'm Mrs. Lifestyles of the rich and famous.

Den här veckan har gått så jävla fort fastän den har varit hur seg som helst, jag fattar verkligen inte :O Imorgon är det redan fredag liksom. Men men, bara lite mer än en vecka innan jag får åka hem till Falun, som jag längtar härifrån! Det har inte varit så produktivt den här gången, jag kommer att ha ca fem artiklar i nästa nummer och det är kul, men det har inte varit så mycket att göra eftersom det mesta av jobbet gjordes under förra perioden när jag var här. Men men! Imorgon ska jag hjälpa till och städa på kontoret, sen ska jag tvätta och på kvällen ska jag hem till Evis och kolla på Let's Dance, det ska bli kul! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag håller med dig, veckorna går så grymt fort!

2008-01-24 @ 18:05:03
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0