Jag hatar att vara förkyld.

Idag ska jag åka hem till Falun. Tåget går 12.30 och jag undrar hur försenad jag kommer vara den här gången för det snöar verkligen superdupermycket här hemma, jag kan bara hoppas att det avtar på vägen upp till Dalarna, för annars kommer vi säkerligen vara försenade hela vägen hem. Det vill jag inte. Jag är dessutom extremt förkyld, ögonen rinner, näsan rinner och hela huvudet känns tungt, samtidigt som jag har en envis hosta. Tur att jag inte har feber i alla fall, det har jag sällan och så länge jag inte har feber klassar jag mig själv som lite småkrasslig. Öhm, ja. Jag nås på mobilen hela dagen fram till typ klockan 17. Har inte bestämt mig om jag ska vara hurtig och gå hem från tåget eller om jag ska vänta i trekvart på bussen istället. Vi får se. Ha en snöig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0