Miscommunication.

Det regnar fortfarande ute, urk. Imorgon har dom visst lovat storm här nere också, jättekul verkligen. Ska väl ta och klä på mig och fixa, äta frukost o.s.v sen ska jag väl dra mig till tidningen för ännu en dag utan något att göra. Det är hur jobbigt som helst att det krånglar med grejor på kontoret just nu. Ingen är i stämning och alla är stressade, vilket jag kan förstå. I vilket fall, så ska jag skriva klart bröllopsartikeln, konstnärsartikeln och artikeln om ögonfransförlängning idag. Då har jag i alla fall åstadkommi någonting. Ikväll är det Let's Dance på tv och jag ska ha godiskväll. Jag känner mig stolt, jag har inte ätit onyttigheter sen i söndags och det är bra för att vara mig :) Äta-godis-en-gång-i-veckan kanske funkar ändå. Nu ska jag ladda med frukost. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0