This song is from me to you.

If you think I look mad today, you should have seen me yesterday.

Nu sitter jag på kontoret. Jag fick inte med mig Nicolas denna gång, han skulle på stan och göra något vid tio så jag hoppas att han kommer hit på en gång efter det. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Mitt planeringsblock var borta nu när jag kom hit och jag har iiiingen aning om vart det kan vara överhuvudtaget. Mjawell, jag får vänta tills Evis kommer, just nu är det bara jag och Madde här. Euhm, strålande väder ute idag också! Sol :) Fast blåsten kunde minska en aning, antar att det är blåsigt när man bor på kusten, haha :) Idag ska jag till sjukhuset också, ska ta min sista vaccinationsspruta innan vi åker till Brasilien, tänk att det bara är typ 2½ vecka kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0