Hey guys, I'm back again!

Hello bloggen!

En ny dag och det är faktiskt fint väder ute. Kan lova er att gårdagens kväll smittade av sig på vädret, för nog var Diggiloo hur jävla bra som helst! Jag satt nästan med tårögda ögon under hela 3½ timmar, haha! Men nog om det, ni ska få se lite bilder (om jag fick till några bra med min ack så braiga zoom) och så ska jag skriva mer om showen i ett annat inlägg.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt, eller jag vet inte. Jag borde väl gå ut, som alltid när det är sol ute. Men av någon anledning så är jag inte så sugen på att sola.. Det har liksom vuxit ifrån mig?! Det går finfint när man är på stranden, men ligger man hemma blir jag bara uttråkad. Sad but true. Det är i sådana här lägen jag önskar att vi hade haft våra hundar i livet. Då hade jag haft något att göra i alla fall :) Men men.. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0