Jag är en mellan-människa.

Jag är en sån där mellan-människa. Jag vill inte att det ska vara för varmt, men det får inte heller vara för kallt. Jag vill varken frysa eller svettas med andra ord. Min mamma brukar alltid bli så irriterad när jag klagar på att det är för varmt i vår bastu. "Du kommer att bosätta dig i jukkasjärvi när du inte klarar av värmen". Jag brukar bli sur när hon säger så, jag menar, bara för att jag inte tycker om 70 gradig värme så innebär det ju inte att jag vill ha 30 minus heller, ellerhur? Nej, jag vill ha det så där lagom. Typ 20-25 grader och sol + en skön bris från sjön. Då är jag nöjd, riktigt nöjd. Vad gör er nöjda? Hur vill ni ha det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0