Ring ring ring ring!

Det var nog någon som inte ville att jag skulle sova till halv elva idag. Redan vid nio började hemtelefonen ringa här och jag vågade ju inte svara så jag lät det ringa. Det höll på så flera gånger. Sen när det väl slutat och jag lägger mig till rätta i sängen för att somna om ringer min mobil.. privat nummer? Det var från Vadstena Blommor och jag har tydligen fått ett blombud :O Och jag har inte en aning om vem det kan vara ifrån. Så jag ringde mamma och beordrade henne att ringa så fort blommorna kommer. Blev så exalterad att jag inte ville somna om. Så nu ska jag duscha, äta frukost och sen ska jag till Borlänge för att möta Hanna :) Vi ska ta en fika på kupolen och snacka lite skit, like always! :D Sen när jag kommer hem ska vi till Daniels mammas pojkvän och äta. Jag ska alltså få träffa hans mamma för första gången idag.. scary! Wish me good luck :) Jag hoppas att ni får en bra dag idag, I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0