Two hearts are beating.

Godmorgon gott folk. En kort update från mig tänkte jag. Onsdag idag och ikväll kommer klassen hit på förfest och sedan bär det av till Etage ännu en gång. Måste säga att jag inte är riiiktigt pepp för det just nu, men det har mycket på min allergi att göra, den är förjävlig, tabletterna som alltid funkat tidigare har slutat fungera, så idag måste jag till apoteket och hitta typ någon nässpray för pollenallergi, ögondroppar kanske.. Vi får se. Anyways, innan partyt ikväll måste jag till skolan och tömma mitt skåp och efter det ska jag hem och städa, det ser förjävligt ut här och om jag ska våga bjuda hit någon lär jag fixa fixa fixa... Ses sen!

By the way, bilderna från studentveckan dyker upp när jag har tid. Har knappt tid och äta just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0