What's going on?

Studenten är som sagt över, jag fick ta farväl av mina älskade vänner, umgås med mamma, pappa + gudföräldrar, fick presenter (smycken, pengar och en iPod!). Jag är nöjd, nu återstår bara ett jobbigt moment. Att flytta härifrån, att lämna allt, framför allt Daniel. Framtiden är oviss och jag vet inte vad som kommer att hända. Jag vet bara att han är det absolut bästa i mitt liv och jag ska kämpa för att det ska fungera. Tre år här uppe har gått fort, nu hoppas jag att ytterligare tre år går lika fort så att jag snart får vara med honom igen. Men först, återstår flytten. Förmodligen börjar vi under midsommarhelgen, men vi får se. Har i alla fall redan skickat med typ tio säckar med mamma och pappa, nu återstår småplock. Jobbigt.. Anyways, nu ska jag nog gå och lägga mig och lyssna på min nya bebis (iPod blue). Godnatt!

Jag saknar Daniel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0