Det märks att sommaren är på väg.

Mer behöver jag väl egentligen inte säga? Sommaren närmar sig med stormsteg mot oss alla här i Sverige. Blommorna slår ut, björkarna börjar att blomma, allergierna kommer tillbaka, människor sitter i shorts och äter mjukglass, vaktmästarna klipper gräsmattorna och tar bort allt grus på vägarna, fåglarna kvittrar och solen skiner! Så himla mycket bättre blir det inte, bara liiiite varmare kanske :)

Nu är det inte heller långt kvar till studenten och det känns så otroligt bra att få ett slut på gymnasiet nu. Jag orkar verkligen inte med det mer, jag längtar efter nya utmaningar, nya lokaler, nya kurser och nya kunskaper! Dessutom längtar jag efter att få inreda min snart nya lägenhet (har inte hitta någon lägenhet jag tycker passar ännu). Ja gud, det är så otroligt mycket nytt om bara ett par månader. Dock lite sorgligt att flytta också, jag måste flytta ifrån Daniel, lämna mina vänner och oroa mig för hur jag kommer till att trivas i Kalmar. Dåliga minnen kommer att tränga sig på väl nere i Kalmar.. Ja jösses.. Men jag antar att man inte skall fundera och oroa sig så mycket över det just nu. Det är ju trots allt ett par månader kvar innan jag flyttar helt och hållet.

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0