Ingen ro och ingen rast.

Jag sov i Karlskrona hos Emelie inatt, som jag säkerligen nämnde. Vi åkte hem till henne efter skolan, vädret var kanon så vi passade på att hämta hennes hund Gordon och tog oss en promenad medan solen ännu var framme. Efteråt beställde vi pizza, hyrde film och sedan tog vi ett glas vin, eller två. Vi gick och la oss vid elva någon gång eftersom båda var så trötta. Imorse, runt halv sju. Lämnade Emelies ex hennes son Wilson, så då blev det ingen mer sömn. Idag har vi varit i lekparken, vi har gått i lite affärer, njutit av solen och fikat. Jag kom hem för ungefär en timme sedan och det första jag fick göra var att gå ner till tvättstugan och slänga in lite tvätt. Nu ska jag städa undan lite disk som blivit kvar, så att allt är tipp topp innan jag åker imorgon :)

Jag längtar så fruktansvärt efter darling nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0