Paparazzi.

Söndagen börjar lida mot sitt slut och imorgon börjar en ny vecka och även min andra kurs på högskolan - Bild, form och webb. Det ska bli riktigt kul och den här gången ser kurslitteraturen lite roligare ut ;) Vi kommer att hålla på mycket med css och html, känns rätt så bra att jag har lite erfarenheter av det sen tidigare och förhoppningsvis blir det inte så svårt, utan bara roligt :)

Hela den här veckan kommer att bli underbar, det känner jag på mig. Imorgon ska jag och Emelie gå runt och fönstershoppa lite på stan innan skolan börjar vid 12, tisdag spenderar jag i Karlskrona hos Emelie och Wilson (hennes übersöta son). På onsdag är jag ledig från skolan och på torsdag så åker jag äntligen upp till Dalarna och myser med sötaste D. Ska även träffa Linda på fredag en sväng, det ska bli megakul. Önskar att jag kunde träffa alla söta dalmasar när jag är däruppe, men tiden räcker tyvärr inte till.

Nu ska jag ta en dusch och äta resten av min paj, eller kanske inte allt. Men lite :)


Favorit i repris, älskar mitt hår på denna bild.

Kommentarer
Postat av: tres

vad går du för utbildning?:) jag har lite ångest när jag tänker på vad jag lästkommande utbildning :P

2008-10-06 @ 20:02:41
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0