Stjärnor på is.

Ett riktigt bra program måste jag säga :) Jättekul att dom flyttade Let's Dance till isen istället och de flesta deltagarna är jätteduktiga. Jag har ingen klockren favorit ännu, lär se lite till först tror jag :) Men Josefine Sundström, Markus Fagervall och Tony Irving ligger bra till, jag hoppas att dom håller sig kvar i tävlingen till nästa lördag. Dock förvånar det mig att de flesta (enligt Aftonbladets omröstningar) tyckte att både programmet, juryn och programledarna var ett fiasko. Jag tyckte att det var underhållande, speciellt Carolina Gynning och Carina Berg! Juryn eller den så kallade ispanelen var väl kanske lite slö. Hade hellre sett Tony Irving & Co som jury, men vad vet dom om konståkning?

Vad tyckte ni om programmet? :)

Edit: Lulu fick åka ikväll. Varken rätt eller fel. Malin var sämre ikväll, men mina favoriter är kvar.

Kommentarer
Postat av: cammie

Tittar in, kikar och vinkar lite Godnatt =)

2008-10-05 @ 02:01:04
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Louise

Eftersom jag är intresserad av konståkning, så är det en självklarhet att följa detta program :) Och jag håller med om att Gynning och Berg gör ett bra jobb som programledare! :) Mina favoriter än så länge är Lars, Markus och Josefine. Och Tony Irving är ju så rolig :D

2008-10-05 @ 14:00:12
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0