Lite lista.

KLÄDER
Skor:
Just nu ett par slitna ballerina (jag ska köpa nya).
Sneakers: Converse isåfall.
Jeans: Jag använder inte jeans speciellt ofta.
T-shirt: Långa, enfärgade, gärna så att jag kan ha tights till.
Underkläder: Hipsters i bomull eller spets är det bästa!

ACCESSOARER
Väska: En svart skinnväska från Ullared, som håller på att falla i bitar.
Plånbok: En vit skinnplånbok.
Solglasögon: Även solglasögon använder jag väldigt sällan.
Klocka: Min röda som jag köpte från Brasilien, märket Alora.

BADRUM
Tandkräm: Sensodyne.
Tvål: Någon budget krämtvål som luktar persika.
Parfym: Escada - Moonlight sparkle och Escada Magnetism.
Medicin: Pollenallergi-nässpray och ögondroppar.
Vitamin: B-vitamin (försöker stärka mina naglar).
Huvudvärkstablett: Panodil.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka likes Asia - Macau Moon (hallon och litchi).
Vin: Vitt, men jag dricker vin väldigt sällan.
Bröd: Lingongrova.
Glass: Chokladglass.

HEMMA
Säng: Har ingen aning om märket, men det är en 120-säng.
Lakan: Just nu är det något gammalt jag hittade i garderoben.
Espressomaskin: Dricker inte kaffe.
Kylskåp: Ett gammalt, jättelitet utan frys. Ge mig ett nytt!

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Carinas Hårvård i Motala, billigt och bra. Min favorit.
Bank: Swedbank.
Mobiltelefon: Nokia 3500.
Färdmedel: Tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0