Lite lugn och ro.. en stund.

Jag kom hem tidigare från skolan idag. Jag ska nämligen till tandläkaren vid tre. Så jag var tvungen att åka hem lite tidigare.. Jag är trött, har mycket och göra men jag tänkte unna mig en stund framför datorn UTAN en hög med böcker bredvd mig. Ska diska lite efter tacoskvällen jag och Emelie hade igårkväll och sedan städa undan litegrann (igen). Det känns som om jag gör det varje dag, suck. Jag ber verkligen om ursäkt för att jag har varit så otroligt dålig med att uppdatera, men jag skyller allt på Telia (läs inlägg under). Men jag är tillbaka lite smått nu och i helgen ska jag fixa ny design till mig själv. Hösttema, tror jag. Imorgon får jag pengar också, då ska räkningar och ny kurslitteratur beställas, lite skulder ska betalas tillbaka och så vidare. Sedan ska jag även lägga tusen spänn på en tågbiljett. Ska nämligen till Dalarna den 9e, som det ser ut just nu i alla fall, det längtar jag efter, fast än Daniel var här i helgen :)

Den tredje har jag som nämnt tidigare min första tenta i journalistikens grunder och innan dess ska även ett paper och en journalistisk text vara inlämnad. Jag behöver fortfarande öppna weibull och läsa klart medierättsboken. Det är som sagt rätt så mycket just nu. Jag går upp runt sex, kommer hem vid sex tolv timmar senare, är slutkörd, pluggar lite och sedan går jag och lägger mig för att orka upp sex dagen efter igen. Datorn får inte så mycket plats som ni kanske märker, jag gör så gott jag kan. Men alla som känner mig, vet att ni kan höra av er via mobilen, det uppskattar jag otroligt mycket :) Högskolan är ingenting att leka med gott folk, verkligen inte. Känns inte som att jag ens hinner att ta hand om mig själv ibland. Men så fort man kommer in i rutinerna ORDENTLIGT blir det nog mycket bättre. Det är tur att klassen är så himla härlig. Jag förstår inte att jag var rädd för att inte få vänner så här i efterhand.

Nu fick ni er ett lite längre inlägg att läsa för ovanlighetens skull. Men som ni ser så handlar det mesta om skolan.. tyvärr. Jag hoppas att åtminstone mina vänner runtom finner det intressant ;P haha! I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0