I wont change my mind.

Jag sitter och dricker påskmust, det är så otroligt gott! Jag älskar både påsk- och julmust.

Dagen har varit bra. Klassen hade redovisningar på personresearchen idag. Det gick bra och det var inte så mycket intressant med någon. Förutom Alex Schulman kanske.. Anyway. Vi slutade redan vid 12 och jag kunde ta 13-tåget hem. Kändes riktigt skönt. Jag cyklade hem och hämtade träningskläder och drog till Nautilus och tränade. Nu är jag riktigt mör i kroppen och jag har huvudvärk.

En annan bra sak är att jag ÄNTLIGEN har fått mina betyg på Ladok (betygssystem på nätet) så nu slipper jag oroa mig för att CSN börjar att gnälla. En ännu bättre sak är att det är fredag imorgon och det innebär att Josephine kommer hit och stannar över helgen! Ska bli grymt roligt att träffa den tösen igen. Imorgon ska vi bowla och på lördag är det planerat för ett simningspass samt shopping i Kalmar. Fun fun. Dessutom är det mindre än en vecka kvar tills Daniel kommer hit också. Gud som jag längtar efter honom just nu.

Kommentarer
Postat av: alexandra

hehe ja eller hur:) tacktack. Det blev den första :P

2009-04-06 @ 23:49:37
URL: http://aheyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0