Jag fick låna en ängel.

Ibland undrar jag hur man överlever att förlora någon man älskar så otroligt mycket. Hur överlever man när världen rasar samman och allt hopp är borta? Jag satt precis och läste lille Victors blogg. Victor som för någon vecka sen förlorade kampen mot sin cancer och som inte fick somna in hemma. Läste ni om honom på Aftonbladet? Hur som helst, jag läste hans blogg som föräldrarna, dom otroligt starka föräldrarna skrivit under resans gång och mina kinder var inte torra en enda sekund och jag frågar mig själv: Om jag gråter så otroligt mycket på grund av en liten pojke som jag aldrig någonsin träffat, hur ska jag då överleva om jag måste gå igenom samma sak och förlora någon jag älskar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0