Jag oroar mig inför tentan!

Nej, inte för att skriva den som ni kanske tänker. Inte just nu i alla fall. Mitt största problem just nu är att jag måste skaffa en sovplats eftersom tentan är på lördagen och tågen härifrån Emmaboda inte går förrän halv elva på förmiddagarna.. lite sent med andra ord. Jag funderade precis på vad jag ska ta mig till om jag inte hittar någonstans att sova? Ska jag ta in på hotell? Folk i klassen som jag nämnt detta för har bara nickat och kollat åt andra hållet eller så har dom sagt "du kan ju fråga honom/henne".

Varför kan ingen bara bjussa på lägenhetsgolvet en natt, en enda natt?! Utan att referera till andra personer hela tiden. Så otroligt krävande är jag inte. En liten plats på golvet funkar fint liksom.. Så länge jag är i Kalmar klockan 9 på lördag morgon den 2 maj spelar det ingen roll om det är i en skrubb eller 5 mil utanför kalmar eller ståendes i ett hörn. Jag är inte kräsen. Det här är nog den enda största nackdelen med att inte bo i Kalmar. Jag är beroende av mina kära klasskamrater när tentan är placerad på lördagar och jag känner ingen direkt jätteväl för att ta mig mod att fråga.. I'm a coward.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0