This time I'll be bulletproof.

Sista tvättmaskinen är igång nu och när det är klart tänker jag cykla ner till affären för att köpa mig något att äta ikväll. Allting här hemma är nedfruset så det hinner liksom inte tina. Jag funderar på schnitzel men vi får se. Tänkte även titta på Sweeney Todd ikväll, min nya favoritfilm. Jag har nog sett den kanske 5 gånger nu under sommaren men den är så bra! En väldigt slapp dag i dag med andra ord, nästan så att det är lite långtråkigt. Stella och Signe, som förövrigt har växt en hel del nu under sommaren ligger och sover på soffan, tätt ihop. Latmaskar är vad dom är. Haha.


Kelgrisen Signe, ska alltid vara med på allt.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vilken söt katt :)

2009-08-18 @ 18:10:09
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: simone

naw va sött!:)

2009-08-18 @ 22:13:14
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0