Erik Grönwall och ?

Alltså fy satan vad den killen kan sjunga. Pratar så klart om Erik Grönwall som enligt mig har en säkrad plats i finalen. Han kan verkligen allt och det verkar inte finnas något stopp. Allt från Yohanna, Michael Jackson och Queen till Kiss, Iron Maiden och The Beatles. Han är verkligen grym.

Ikväll gjorde han en suverän tolkning av Iron Maidens Run to the hills och jag kan nästa säga att jag tycker att hans version är bättre än orginalet och det är fan inte ofta jag skulle säga det då Iron Maiden är ett av mina favoritband, men shit alltså. Grymt!

Meen.. Calle och Tove är också ruggigt bra och jag tycker att alla förtjänar en plats i finalen nästa vecka. Jag kan liksom inte bestämma mig för vem som är bäst av Calle och Tove då båda är så jävla bra på olika sätt. Men jag önskar alla tre lycka till. Men om inte Erik går vidare ikväll vet jag inte vad det är för fel på svenska folket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0