Monday.

Måndag idag och jag har rätt nyss kommit hem från skolan. Vi bokade tid med skådespelarna idag. Vi träffade en av dom idag på Konditori Fiesta i Kalmar. Hon kommer nog att bli skitbra i vår dildofilm! Haha. Dom tre andra träffar vi på måndag och dom verkade vara positiva. Så nu har vi ett mindre problem att tänka på. Känns gött!

Imorgon börjar vi spela in material till 1-minutaren. Vi ska även försöka hinna klart imorgon också så att resten av gruppen kan börja redigera och klippa filmen på onsdag. Den ska ju nämligen vara klar på fredag. Dock missar jag redigeringen eftersom jag på onsdag äntligen åker till Dalarna. Som jag har längtat!

Nu ska jag göra lite gröt och sen ska jag försöka hitta på något manus till 5-minutaren..
Sen ska jag även försöka hinna lägga in ny musik på iPoden, glömde det igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0