Utvärdering av första dagen.

Kursen blir verkligen en pain-in-the-ass. Jag hatar politik, jag hatar ordet makt och demokrati. Dessutom är läraren förjävlig och jag sa till Emelie idag att jag hade föreställt mig hur hon skulle se ut. Gråhårig med lite färgade toppar, glasögon utan bågar, rynkor, tantskor (ni vet såna kantiga i skinn), gnällig röst, typ 60+ och rutig kavaj. Den beskrivningen satt som en smäck. Till och med den där jävla kavajen, rutig och svartvit.

Anyway. Jag kom hem för en stund sen och tänkte strax börja laga någon middag. Är dock inte alls sugen på att laga mat just nu. Skulle helst vilja lägga mig ner, äta en stor påse chips och glo på film men det kommer inte att hända. Jag ska dessutom plocka i ordning på alla mina kläder för imorgon kommer Linn hit. Hon ska färga mitt hår och vi ska dessutom till pizzerian och käka lunch ihop. Sen lär det ju bli en hel del snack, som alltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig om politik, makt, demokrati och sånt mög. Håller också på med det nu. It sucks <3

2009-02-24 @ 19:21:39
Postat av: fisfia

gud så fin blogg du har!

får man fråga hur du har fått ram runt menyn och det andra separat?

2009-02-24 @ 19:54:38
URL: http://bbisfia.blogg.se/
Postat av: Iris

Vaaaaa? Våran lärare är ju skitbra. Märks att hon verkligen är intresserad av det hon undervisar i!

2009-02-24 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0